wtorek, 13 października 2015

urodomania.com



Hejo.Czy robicie zakupy w drogeriach internetowych? Ja od czasu oglądania youtuberek dowiedziałam się ze takowe istnieją:))
Kilka razy zrobiłam zakupy  w Kosmetyki  z ameryki i byłam zadowolona są tak kosmetyki troszkę tańsze i jest duży wybór po każdym zamówieniu dostajecie kupon rabatowy do następnego zamówienia.
Dziś szukałam innej drogerii i natknęłam się na http://urodomania.com/ i jestem mega zaskoczona:) Planowałam kupić gąbkę REAL TECHNIQUES  i w urodomani jest jakieś 9zł tańsza:) kupiłam tez olej kokosowy także kilka zł tańszy,znalazłam też ku mojemu zaskoczeniu woski yankee candle!! ucieszyłam się na maxa!!!No i moja miłość lakiery hybrydowe semilac:)))przesyłka tez tańsza i dosłałam 5% zniżki przy zapisaniu się do newslettera.także polecam:))
YANKEE CANDLE Wosk Tarta BLACK CHERRY
                 YANKEE CANDLE Wosk Tarta A CHILD'S WISH                                                                            

SEMILAC Lakier Hybrydowy 099 
                            
KTC Olej Kokosowy

REAL TECHNIQUES Gąbka do Makijażu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz